tisdag 4 november 2008

Apropå Mixmegapols bloggtävling.

Jag blev lite smickrad (mycket, för att vara ärlig) när två av mina läsare här, nominerade mig till Mixmegapols bloggtävling.

Sen gick det några dagar och jag gick in och kollade vad det var för tävling.

Och då blidde jag lite fundersam.

För jag vågar trotsa jantelagen och påstå att jag är roligare än minst en av de finalister, som de nu tagit fram.

Och NU. När det är försent, tror jag, så får jag blodad tand och vill vinna.

Det är så dags.

Ibland går hissen långsamt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte kollat in någon finalist, men jag var i alla fall en av de två som nominerade dig. För du är absolut bäst! :)

Anonym sa...

Jag nominerade dig också, men det vet du, attans att du inte gick längre då!! Och jag håller med Maria, jag tycker också att du är bäst!!! =)

Lee

Monica sa...

djälvligt konstigt för jag har också röstat på dig sådetså!!!!

Malin sa...

3 av bloggarna var väl menade att vara roliga. Kanske är det inte så kul om man bara läser några få inlägg utan att följa människan som bloggar under en längre tid. Jag skrattade i alla fall inte en enda gång av dessa bloggare.

Du vet att vi är många som bara ölskar att läsa din blogg. Och jag som känner dig (tror att vi har träffats, eller? Kommer inte ihåg så noga, det var i så fall väldigt LÄNGE sedan) bara avgudar dig som person också!

Pussåkram

Anonym sa...

Jaha, då är vi väl tre??
Jag nominerade precis innan jag skrev här, och här inne kommenterade jag:
den 29 oktober 2008 21:05

Mona, hur vet du att det är 2 som har nominerat dig, har du fått något mejl om det eller nåt?

Lee

MonasUniversum sa...

Lee: för att du och en kompis, som ALDRIG kommenterar här, sa att ni gjort det!!

Och tack Maria och Monica!

Och Malin: nu är äntligen flytthelvetet klart så nu ska jag ägna mig åt de jag har försummat. Som dig t ex!

Unknown sa...

Mmm, å jag vet att det är ännu fler som nominerat frun
Fast egentligen är det ju så att du är outstanding - lite för bra för deras tävling mao

Puss

Pernilla sa...

Jag blev också nominerad och jag känner precis som du.
vi får ha en egen bloggtävling då. Eller så får vi bara veta att vi är jävligt bra på att blogga och att den där juryn inte vet hur en bra blogg ska vara. FAktiskt. KRAM!

Anonym sa...

Har också nominerat dig :) Tycker självklart du ska gå vidare.

/MiaMaria