måndag 3 november 2008

Hallåååå!

Är det någon här inne över huvud taget?

Känns jävligt ensamt.

15 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Jag är här nu. Känner du dig ensam?
Kram!

Monica sa...

va???????????????????????????+ du är inte ensam *puss* 28 ska vi kanske hem till M&M jag sprider,men jag vet ej om dte är klart ännu hahaha

Isabelle sa...

Visst är det någon här.
Jag just nu till exempel ;)
Hänger här inne flera gånger om dan men ibland smyger jag utan att lämna något avtryck. Däremot är sambon alltid på det klara med när jag läser din blogg. När han hör mig gapskratta framför datorn kommer det ofta en kommentar i stil med "Jaha, läser du Monas blogg nu igen" :D

Anonym sa...

Ett litet spår ifrån mig....
*kram*
Ewa

Anonym sa...

Ja NU är jag här. Kollade på Färjan och var ute med Hunden.

MonasUniversum sa...

Amen tack hörrni. Jag trodde ni hade övergett mig. Jag behöver checka in på ett spa i ungefär en månad. Är fullkomligt slut, men nu är det bara i morgon kvar. Sen ska hela nya kontoret organiseras. Just nu har vi kastat in prylarna. Och får vi en varuleverans nu så är vi helrökta.

Måste börja spela på Lotto.

Anonym sa...

Du, din gps hittar ju hit, kanske ska du komma och vila en helg hos mig och Jupp??

Anonym sa...

Jag är också här... vi överger dig inte Mona!! Det är du alldeles för rolig för! Hoppas fortfarande att du ska vinna bloggtävlingen, så jag hoppas att det är fler som röstar på dig inne på mix megapols hemsida!

Lee

Ellis sa...

Näädu! Du är inte ensam! Jag är här så fort jag ser att du skrivit nåt, och du skriver så underbart roligt! Tackar min väninna Creamaria som tipsade om din blogg. Du är suverän, Mona!
Kram!

Catharina sa...

Jag läser också nästan varje dag, men kommenterar nästan aldrig... Men jag skrattar ofta :)

Herr o fru Lundin sa...

*vinkar* Johoodå, varje dag - flera gånger!!

Läser och skrattar åt och med dej...

Kram på ré!

Anonym sa...

Jag svarar ju på jättemånga inlägg, juuuu! *Kramis*

MonasUniversum sa...

I love you allihopa. Kände mig lite ensam där ett tag. Är lite utsliten.

Anonym sa...

Har vart på BB i några dagar... :D Har minsann läst om dina bravader och du gör fortfarande både min och min frus dag!

/Mr Lee

Ulrika sa...

Jag är här, ofta! Läser med behållning, fnissar och gapskrattar. Älskar att du delar med dig av din helgalna vardag. Sorry att jag inte kommenterar så ofta (har jag nånsin?) men jag ska skärpa mig!