onsdag 5 november 2008

Ack, så fel man kan ha.

Vaknar och tycker mig höra fåglarna kvittra. Ja, i alla fall i mitt huvud.

Åker till jobbet och konstaterar att det är första gången på 3 veckor som jag har rena kläder på mig. För nu är det färdigflyttat.

Tar en kopp kaffe och funderar. Under den här flyttsvängen så har jag sluppit (läs: skitit i) personalfrågor/problem, leverantörsproblem, beställningar och allt annat administrativt blaj jag håller på med.

Det har varit 3 veckor utan några som helst problem. Ja, bortsett från det fysiska helvete jag genomlidit.

Och jag gillar det.

Att slippa allt ansvar.

Så efter fikapausen gick jag ut på lagret och byggde hyllor resten av dagen.

Svettig som en babianos.

Men sköt alla problem på framtiden.

Ska nog skaffa mig en sån där Snickars-overall. Ehh, heter de fortfarande så? Eller är det chokladen jag tänker på?

Mmm. Det är många viktiga funderingar man har som grovarbetare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag då? Som ska komma ut ur mitt rus från igår. Det är inte lätt det ;)

Malin sa...

Tror du skulle vara helt förtjusande i en Snickar-overall!

Dubbelörn sa...

Lovar hojta när jag är på spottavstånd *asg*.

Kram

Anonym sa...

Tror att det är choklad du tänker på haha! Ta föresten Christina till hjälp i byggsvängen. Hon är fortfarande ute och flyger i ett lyckorus ;). Red B*ll kan slänga sig i väggen, C flyger omkring i ett lyckorus och kan vara en trafikfara Hahaha!
kram Ewa