torsdag 27 november 2008

Skönhetsoperationer

Aftonbladet låter meddela att en av fem äkta män vill låta skönhetsoperera frun.

Varför kan inte min man vara en av dem?

En gång, när jag skulle hissa upp bopparna till plan ett igen, så var det ett jävla liv hemma.

...och när jag sa till min nya, för livet bästa kompis El Doctore, att han kunde gå ned en våning och suga sig lite där nästa gång, så fick jag svaret:

"Skulle kunna, men du blir bra mycket snyggare om du FÖRST bantar 10 kg. DÅ kommer maken att få stora problem!"

Så jag anar var skon klämmer.

Jag kanske skulle ta och börja banta bort dom däringa 10 kilona.

Som utökats till typ 15..

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Upp till plan ett ..." Jag dör av skratt åt dina fantastiska formuleringar.

Angående bantningstankar: Se mitt förslag i kommentar till förra inlägget.

Monica sa...

Mohahahahaha suga där nere???? hahahahaha hör du hur det låter eller!!

Peter Barlach sa...

Väldigt roligt inlägg. Kanske skulle platsa på din best of bloggen.

Ville du planka det eller?

(http://peterbarlach.blogspot.com/2008/07/kinderinlgg-de-luxe.html)