tisdag 13 juli 2010

När man ska göra sig till för sitt barn

Jag och talibanen ska åka till Skåne nästa vecka och innan vi checkar in hos SÄPO-chefen och hans fru i Limhamn, så ska vi hälsa på lite andra kompisar.

Så jag tänkte boka in oss på hotell. Och för att göra det extra spännande för talibanen så tänkte jag att vi skulle bo på ett slott.

Hittar Häckeberga Slott. Försöker boka in en vuxen och ett barn. "Inget rum tillgängligt".

Okey, bara för att, så testar jag att boka En vuxen. Inga problem, det gick. 

Provar då att boka Två vuxna. Inte heller några problem.

Men se, En vuxen och Ett barn, det ville dom inte.

Jävla skithotell.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du läst för dåligt på deras sida Mona! Har själv varit där med barn och det var super, Detta kan man läsa på deras sida:

Barnpaketet

De små vill ju också ha det mysigt när de är på slottsweekend.
I vårt barnpaket har vi försökt tillgodose deras önskemål.

Godis på rummet
Serietidning
2 DVD filmer som ni kan titta på i rummet
3-rätters barn meny som avslutas med glass
Valfri dryck till maten

Pris
0-2 150 kr

3-12 395 kr

Så..gör om...gör rätt//kram B-M

MonasUniversum sa...

Nämen näää, jag gick in på deras bokningssida och klickade i datumen, men fick hela tiden samma svar, så fort jag skrev in att det var ett barn med. Jävligt skumt. Ringa sig lite i morgon..

Dubbelörn sa...

Boka hotell via booking.com... Deras priser är alltid lägre än hotellens egna!!

Greta sa...

Har själv bott där en gång. Var på julfest med jobbet. Jättefint ställe även på vintern. Dock gråter jag blod då de förstört frukost rummet med fula moderna dörrar. Eller fula och fula, men de passade verkligen inte med övrig inredning.

Greta sa...

Har själv bott där en gång. Var på julfest med jobbet. Jättefint ställe även på vintern. Dock gråter jag blod då de förstört frukost rummet med fula moderna dörrar. Eller fula och fula, men de passade verkligen inte med övrig inredning.

Maria sa...

Jag har ingen erfarenhet från Häckeberga slott men tycker det låter väldigt mysigt!

Önskar dig dock välkommen till Skåne och Limhamn! Jobbar själv i Limhamn men har semester annars kunde jag passat på och sålt ett nytt Ballingslövs kök till dig :-)

Ha det bra på mina breddgrader!
Kram Maria

Anonym sa...

Bor granne med Häckeberga. Typ. Iaf så har jag och sambon sovit över där och ätit deras UNDERBARA mat med tillhörande FANTASTISKA vinpaket. Ge inte upp! I tell you! /Johanna

Rose sa...

Vad skumt! Har de bara vissa rum som barn får "finnas" i eller?

Hur har det gått?

Anonym sa...

Good dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.