fredag 26 december 2008

Från noll till hundra.

Veckan började med middag för käraste Tara-Christina med döttrar.

Så kommer julafton, och då vi är en mycket liten släkt så var vi inte alltför många.

Juldagen är tillägnad makens släkt, som på något jävla sätt utökat sig från typ 5 personer till gårdagens 19 personer.

I dag, annandag jul, avslutas julen med min exman (!) och hela hans släkt, samma antal som igår.

I år har jag haft/har ryggskott och kan inte ens böja huvudet framåt. Sen måste jag ha hånglat svårt med någon eftersom jag fått nåt skit i halsen, så jag kan knappt prata.

Men maken överträffade sig själv var det gäller julklappar i alla fall.

Eller så blev han taggad av bruden här under.

Hur som helst så tror jag bestämt att jag är gift ett tag till!

God fortsättning Ladies and Gentlemen!

5 kommentarer:

Isabelle sa...

Här är också fullt hus! Men jag tar det lugnt och låter andra jobba ;) Det tycker jag du ska göra också *L*

Men du, vad fick du då?? *nyfiken*
God fortsättning!!

MonasUniversum sa...

Bland annat ett makroobjektiv till min kamera, hett önskat! Och det är min mamma som sliter häcken av sig, men jag blir supertrött mentalt. Längtar till i morgon då vi ska åka till tippen. Då fattar du!

Anonym sa...

Är det en foto-nörd vi har att göra med?? :) Min fru fick en klapp i samma anda, en Canon EOS 50D. Så nu kan ni "nörda" tillsammans!

MonasUniversum sa...

Nä Mr Lee, jag ÖNSKADE att jag var det. Jag har en 30D som jag inte kan ett skit om. Men med en himla massa bra tillbehör.

Så nästa steg blir en kamerakurs!

Anonym sa...

Säg till om du vill gå en kurs! Det bjuder jag gärna på för alla roliga stunder du bjudit på med din blogg!