söndag 14 december 2008

Att det blev!

Mmm.

Vi hann inte utanför dörren.

Och i brist på fredsförhandlare så tog det sina modiga timmar innan frosten var smält.

Och idag var dagen full; galapremiär för talibanen, där jag lyckades styra upp klädseln. Glömde dock kameran...

Sen bar det iväg till Christina på Tara. Hon och döttrarna presenterade ett bord som fullkomligt dignade av egenhändigt gjorda godsaker. Jag har aldrig förr sett maken till läckerheter.

Så där drog vi på oss ett par kilo till. Tacksåmycketfördetflickor!

Talibanen fick äran att "hänga" med ena tonåringen och hennes kompisar, så hon var i himmelriket. När vi satte oss i bilen så var hon lite förfärad.

"Mamma, det var en tjej där som hette Olivia som hade vit tröja och svart kjol, hon sa DJÄVLAR, mamma!!"

Så nej.

Det blev inga nya vitvaror den här helgen heller.

6 kommentarer:

Pernilla sa...

He he. Lägg in en beställning imorgon så får du det där ur världen. han kanske inte ens märker ngt när de väl står där...? ;)

Och ja jävlar! Min reagerar också så fort det dyker upp ngt olämpligt. Snart är de också förstörda...

Anonym sa...

Har varit borta några dagar och hade lite att ta igen. Och det gör jag sååå gärna! Vet inte om du fortfarande känner för att skicka både Taliban och tonåring långt bort. Har en adress i Japan, kan det vara nå't :-). Nej skämt åsido, hur tråkigt skulle det inte bli utan dessa fantastiska personligheter. Dessutom kommer japanskan hit på lördag...

MonasUniversum sa...

Mmm, vad bra, då kan talibanen följa med henne tillbaka till Japan.

Eller så kan du få henne i några dagar.

Monica sa...

du skulle inte kunne leva utan din lilla prinsesa!! sådetså

MonasUniversum sa...

Kom inte här och förstör min image nu Monica!

Fast å andra sidan så vet hon med japanska det. För hon har känt mig i 102 år!

Anonym sa...

Söta hela familjen i love u alltid allihopa. Ni är världsbäst.