torsdag 5 mars 2009

Min make och Melodifestivalen

Av uppenbara skäl så är kombinationen Melodifestival och videobutiksägare omöjlig.

Men om jag ska vara riktigt ärlig så gömmer det sig nog en liten schlagerbög i min man. Innerst inne.

Jag är lite irro på mannen just nu. Eller rättare sagt på min chef. Som för tillfället är en jävla idiot.

Och igår uppenbarade sig en möjlighet till att förena nytta-nöje och arbetstagarhämnd;

Jag tänker överraska honom med biljetter till finalen i Globen.

Och vari ligger då hämnden i detta?

Well, det ska bli jävligt kul att höra honom förklara sig för kollegorna i branschen!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det största nöjet ligger ju på din sida att få vara med live:)
Se till å rocka loss ordentligt.
Själv tänker jag (Lustro) rocka loss nere i Nyköping den 14-15 för å kränga av lite av "lagret", typ en "Hem Å villa mässa" alla Älvsjö.
Må bäst,
kram micke eller vad det än är du vill kalla mig för:)

Isabelle sa...

Underbart :)
Lite glitter och schlagerglamour mår alla bra av. Jag tror han kommer att njuta även om han inte erkänner det, haha.
Bara inte Ernman går och vinner, då deppar jag ihop.

Anonym sa...

Maken till Globen! Maken till Globen! Maken till Globen!

Mona till Globen! Mona till Globen! Mona till Globen!

Och sen det viktigaste,,,
Malena Ernman till Moskva! Malena Ernman till Moskva! Malena Ernman till Moskva! Malena Ernman till Moskva! Malena Ernman till Moskva! Malena Ernman till Moskva!

Anonym sa...

I feel sorry for YOU. Är du medveten om att du kommer att hanna innom räckhåll för att kunna panikspringa fram och ge Mede en smäll på käften.

Det kommer att krävas nerver av stål hela kvällen. Jag skulle bara längta hem.

Men jag ska följa spektaklet via TV:n men intresse.

Se till att göra en STOR skylt till dig och maken... där det stårt typ "Heja Christer Sjögren" höhöhö

Majsanochmalla sa...

You go girl!

Pok

Mallahämndenärljuvbralla

Pangbruden sa...

Den lilla hämnden.-) Den tror jag på...

Monica sa...

tack för kaffe;)

Karina sa...

Avis jag ;)

Kram

Anonym sa...

Nice!
Jag bara älskar din skadeglädje, den är precis samma som min. Men jag måste erkänna att du är mer uppfinningsrik.

Anonym sa...

Mona; om lilla mannen inte vill gå och inte du heller, så tar jag gärna över biljetterna till mig och min dotter. She would absolutley die.... =)

Anonym sa...

Rijo, det finns fler att köpa, Mona vet vem man ska prata med.

Anonym sa...

Du är inte dum du!! Döljer sådan illvilja bakom välvilja!! Hehehe.. smart drag!! ;o)