lördag 14 mars 2009

Man börjar ju undra.

Man blir ju lite orolig så här i efterhand när man konstaterar att en diskussion om hur frisk en människa anses vara, utefter en bedömning av huruvida bajs ska flyta eller icke, förenar ett gäng kärringar på fullt allvar en fredagkväll.

Och att för övrigt samla 9 jävla galningar med högst olika karaktärer är en intressant utmaning.

Som i vårt fall alltid är en förjävla rolig sammansättning.

Och det är ju märkligt att sex- och samlevnad ALLTID är ett givet samtalsämne som ger upphov till många skrattsalvor.

Tack brudar. Ni förgyller mitt liv.

7 kommentarer:

Anonym sa...

HURFANSKAMANKUNNARINGADIGNÄRDUALLTIDHARMOBILFANAVSTÄNGD!!???
Grrrrrrrrrrr.

Anonym sa...

Kul att inte alls yns då-
Va fan.
Ring. NU.

Dubbelörn sa...

Det kanske bara är så att somliga galna kärringar är extremt lättroade... inkluderar nog mig också i den skaran *gapskratt*.

Puss... o kram på däj mä.... *asg*

Malin sa...

Tack själv Mona, Som vanligt en mysig kväll med er. Tack till Elisabeth som tog initiativet till denna kväll.

Malin sa...

Tack själv Mona, Som vanligt en mysig kväll med er. Tack till Elisabeth som tog initiativet till denna kväll.

Anonym sa...

Ja du bruden...fan va nice/bajs vi har det...Hur e d möjligt, man frågar sig gång på gång...ärch vi är ju så jävla roliga/spontana/härliga/kåta/våta härliga kärringar....
MMMMMMaaaajjjsannnnnn(sjunges som ABBAS...money money)

Lite vin nån????

Eva sa...

Jag är så ledsen att jag inte kunde vara med denna gång. Men jag kan se att ni har haft superduper kul...

Kram Eva