måndag 2 mars 2009

My Gaaad, vilken träningsvärk!

Jag

kan

inte

gå!

9 kommentarer:

Monica sa...

stakkar dig ,men du det går strax över , ;) ps läs ditt mail från mig *puss*

Anonym sa...

Det enda sättet att bli av med träninsgvärk är att jobba med musklerna. (det vet jag bestämt att jag har hört någonstans... säkert från min gamla äckliga gympalärare som älskade att plåga sina elever)

So.. out och gå lite till i kväll. Du kommer att känna dig som en ny kvinna om du gör det! 30 minuter.... kom igen......

Pangbruden sa...

Promenera mera!!!!

Anonym sa...

Glömde du stretcha? *fniss*

Anonym sa...

*ASG*

Sötaste.

Vänta till nästa söndag. Då kommer det inte att kännas så mkt :) Ses då!

Z sa...

Av en liten promenix???? Ut med dig och träna bort träningsvärken!!!!! ;-D

ullrika sa...

varför ska du gå för? du har väl man och barn som kan passa upp?!

:)

Anonym sa...

åhå, det går över, det går över - men det kan göra j-vligt ont ett tag. Fram till fredagem. ungefär...Fniss.

Anonym sa...

Och det brukar väl bli värre dag två :-)
"skadeglädje är den enda sanna glädjen" brukar man säga va??
Moahhahahah ;-)
Men som Christina sa: nästa gång går det bättre.