tisdag 28 oktober 2008

TV-reklam

Det är nån sorts långreklam på tv. Nåt som heter Tvins. Eller nåt.

De gör reklam för något som heter VIBRATONE. Ett 20 cm brett mjukt bälte.

Som man sätter runt ett lår. Eller runt magen. Och så ligger man och läser, eller gör nåt annat, under tiden det vibrerar. Och när man har vibbrat klart så är man smal. Yea right.

Och jag bara undrar.

OM det nu skulle fungera så varför gör man inte en overall-liknande historia så att hela kroppen vibrerar samtidigt. Då spar man ju en massa tid.

Visst, man kanske ser ut som en månbas alpha-gubbe när man är ute i trädgården och krattar men what the f-k.

Eller ännu bättre.

Man kanske ska idka lite umgänge med maken samtidigt.

Woooow. Snacka om att förena nytta med nöje.

Jag tror minsann jag kommer bli mångmiljonär.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många masage bälten blev det? Eller blev det en Toby?

/Mr Lee

Isabelle sa...

*ASG*
Du är underbar!

Ps. Vill fortfarande veta vad det var du köpte från tv-shop? :D

Anonym sa...

Har du funderat på att ta patent på den där heldräkten. Studsa omkring i trädgårde med dräkt och kratta hahaha! Eller i sängen, jag ser det framför mig *ASG*. Du är den roligaste jag vet!
Ewa

Anonym sa...

Tack för dagens asgarv! :-)

Hur gick det med promenaden med maken förresten? Du FÅR inte lämna cliffhangers!

Monica sa...

vaaaaaa????????? har du handlat på tv shoppen??

Majsanochmalla sa...

Hahha... Jag köpte en så´n där! Funka fan inte alls på fettomagen eller fettolåren.. Jag var för tjock! Vibreringen räckt inte igenom späcket! Jävla skit!

Men sen satte jag den på nacke och axlar.. Satans vad det funkade bra! Fast det så nog lite konstigt ut.. Fick satans spasmer i hela fejan!??! Men det var skönt iaf!

Sexleksak.. Näe tack! Gjorde ju snudd på lite ont med elchockaerna.. Men visst! Gillar man lite hanky spanky så! ;-)

Pok

Mallafettobralla

Majsanochmalla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Herr o fru Lundin sa...

Pliiis ta lite kort om du testar den typ i trädgården. Det skulle vara så kul att se Monaalámichelinergubbe!!! skuttandes runt som en guttaperka!!! Tack för att du förgyller dagen!!