onsdag 8 oktober 2008

Japp


Lite tavlor till andrapriset..

15 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Hur mycket mäktar man med... *kviiiider*

Anonym sa...

Hmm... Hötorgskonsten är nog vackrare än detta

Lady Stalker sa...

Är det bara jag som tycker de två översta är helt okej?

Anonym sa...

Men va tusan Mona!!?? .......
Ewa

Anonym sa...

Jag gillar de till vänster, men inte de till höger... (jag säger inte att de skulle passa hemma hos mig, men jag tycker inte att de är fula...) //Anna

Anonym sa...

dom var det vel inget fel på iallafall inte den med trädet på till hö!
Men jag har ingen plats tyvärr//monica

MonasUniversum sa...

Till alla: när man nu för tredje mässan står med dessa tavlor så är det liksom så att även om kanske, möjligen, eventuellt, någon enstaka var okey, så är alla för mig groteska idag!

Komsi komsi så ska ni få!

Anonym sa...

Men dessa kan man pimpa och då blir de nog heltuffa.
Har sett värre *s*
M

Dubbelörn sa...

Schjoor bejbi, schjoor...

Du komma hit glad vän o kund o så få micket fina presenter helt graaatis. Speschel får joo maj frend....

Well bejbi... I heard it before! And I got trapped...

Har ju en fd försäljare här hemma *asg*. Har ju lärt mig lite trix o moves ;).

Men jag meddela om jag våga komma o visa att jag Hälloa kvack-kväck monterbrüden.

Meddela morgondagen ;)

Kram

Karina sa...

De duger inte ens i mitt uthus ;)
Fast grisen kanske skulle gilla de i sin stia...haha. Vad tar du för de?

Kram

Anonym sa...

Jamen vet du, måla över med en vit färg och gör något skojsigt med dem istället! Om det är många, bjud in dina scrapvänner och låt dem göra göra något tjusigt med dem och slå många flugor i en smäll, ha trevligt och bli av med grääääsliga canvasdukar! Jag är övertygad om att både Malin och Tanja kan göra något betydligt finare av dem!

Anonym sa...

Det är inte riiiiktigt min stil, men jag svimmade inte denna gång för att de var så fula. Dessa var ju riktigt vackra ifall man jämför med... hmm... *viskar* ankorna.

Lee

Anonym sa...

Ring komunen och fråga om de behöver billig konst nånstans... Kräng dom utav helvete bara! =)

Pangbruden sa...

Ankorna is still da shit.. men jag skulle inte vilha ha dessa på väggen.

Ni kan itne ta med det här till mässan, vad ska folk tro??? Skänk dom till en marknadsknalle..

Anonym sa...

Ramarna ser ut att vara helt OK! ;)