lördag 11 oktober 2008

Komplimang

Jag fick värsta komplimangen från en anställd idag.

Hon börjar med att be om ursäkt för att "det kanske är opassande att säga men....

....you have a great hand with men!" (Nä, hon är svenska. Vet inte varför hon sa det på engelska. Det lät kanske lite oskyldigare.)

Öhh?

Va?

Jag flörtar aldrig.

Inte så mycket i alla fall.

Bara lite.

För min egen överlevnads skull.

Jag svarade:

"Tack, du kan ju säga det till man för han tror att ingen annan vill ha mig."

Well.

Han skulle bara veta.

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Måste ju leta upp dig imorgon då! Och köpa en anka eller två. Not. ;)

Karina sa...

:)

Kanonbra :=

Kram

p.s jag har blivit gammelfaster idag...kolla bloggen :)

Monica sa...

fan mona du är bäst you knöööööw men tror du det är lika mycket folk i möööörn?+

MonasUniversum sa...

Pernilla: Japp, det måste du.

Karina: ska titta på en gång.

Monica: kom sent på eftermiddagen.