söndag 12 oktober 2008

Friends. Ajm ded

Just hemkommen från mässan.

Jag kan inte gå. Jag är ledbruten.

Lee är en skitfegis som inte vågade hälsa, ha ha! Och svaret är ja, det var jag i lila tröja.

Men feg var inte Skrivarmamma/Pernilla. Hon kom minsann fram och hälsade..!

Och Åsa/Virve är en omtänksam ängel som gav mig en jättefin present. En parfym!

Och vi har kvar en miljon bajsankor.

Make tappar nyinköpt, skitsnygg vit minisoffa till talibanen, på garageuppfarten.

Hustru mycket nära mord.

I'll be back tomorrow.

11 kommentarer:

Anonym sa...

men ta det lungt inga mord vill vi ha !!
Men hadde inte du köp stopp???//Monica

Anonym sa...

Det hade jag visst vågat!! Jag var in till din monter när vi kom vid kvart i fem. Men då var du inte där. Sen när vi var på väg och hämta barnen 2 min i sex i lekrummet så halvsprang jag och sambo förbi, å då tror jag att jag såg dig i en lila tröja. MEN jag hann ju inte stanna och fråga. Lovar att jag gör det nästa gång. Du såg mig med, men du hälsade inte heller.. *fniss*

Lee

Anonym sa...

Ps, jag såg iaf ankorna!! och det var ett bra pris på dem. =) ds.

(Förlåt och kram för att jag retas)

Lee igen

Dubbelörn sa...

Sorry... men hade svårt att få någon med mig på bilfärden o då gick lupten ur liksom ... ;)

Men jag kommer till stan o då lovar jag höra av mig. För en fika kan vi väl ändå ta, eller hur?

Förresten så har byteshandel inget med inköp att göra!! Och mordförsök är också tillåtet när någon klantar till det!

Kram

Dubbelörn sa...

Psst du kan ju spara ett ankpar till vårt möte *asg*

Unknown sa...

Fast det var ju bara en liten grej. Dessutom kanske du inte ens gillar den. Men den borde vara snygg att ha framme i alla fall :-)
Passar på att tacka själv, den där vinmackapären ska absolut testas (senast) nu till helgen.

Håller med om ankorna, dom var inte direkt det snyggaste jag sett. Fast om du ska försöka se det positivt - då har du julklappar till alla anställda!!

Hoppas att det inte var den lilla vita träsoffan från Elviras värld som maken tappade. Då kan jag nästan hjälpa till att slå lite, för den var heeeeelt underbar...

Anonym sa...

Vaaa? Inga ankor sålda?? Nu blir jag förvånad:-)

Anonym sa...

Hej Mona,
Var på mässan igår men du stod inte där då (ca kl. 10.30) annars hade jag hälsat. Men jag såg då inga ankor, var hade gömt dom? Gick det bra annars på mässan. Verkade som de flesta tyckte att det var sämta mässan någonsin.
Ha det

Anonym sa...

Sätt ett rosa band runt halsen på ankorna och sälj dem för 40kr, ge hälften till rosabandet insamligen och alla är nöjda och glada!

Vill du hypa dem ordentligt så ser du till att en "kändis" (ex Fadde, OLinda, Rosing, Timells bror.) målar en lite fint i TV. Sedan får Talibanen kladda på resten och du kan sälja dem för 20 000kr/st, minst!

Anonym sa...

Jag funderar allvarligt på att köpa några bajsankor av dig! Jag har ju trots allt varit kund till dig/Er. Tycker synd om dig...vad får jag för pris? Hur många har du kvar?? Jag tycker de va söta...ha ha

Lady Stalker sa...

Jag tycker ju också att ankorna var rätt söta ... Kanske kunde du ta ett bad med dem och använda dem som badankor? För jag antar att du inte alls är trött på dem? ;-)

Hur som helst: Relaxa nu, så du inte måste sluta blogga på grund av fängelsevistelse för mord.