onsdag 29 oktober 2008

Jobbiga dagar

Den här bloggen är allt annat än rolig just nu.

Eller rättare sagt; JAG är allt annat än rolig nu.

Jobbar mot klockan: ska tömma vårt gamla kontor samt en butik. Allt ska vara klart i helgen. Vet ni hur mycket skit man samlar på sig på ett 230 kvm kontor på 15 år?!

Idag var jag så stressad så när jag sprang ut till bilen, för att backa in till lastkajen, så gick det inte att röra ratten.

Jag drog och slet men den rörde sig inte. Jag tänkte: inte paja nu för fan, INTE nu.

Bilen fortsatte att rulla bakåt men ratten var tvärlåst.

Sen kom jag på att man kanske ska starta motorn också.

Det brukar underlätta.

10 kommentarer:

Anonym sa...

För en gångs skull har du helt FEL!

Du är rolig alla dagar... :D

/Mr Lee

Anonym sa...

Jag har nu nominerat ditt till sveriges nya kvinnliga bloggare, hoppas att det var okey... vore roligt om du vann eftersom detta är den bästa bloggen som finns =)

http://www.mixmegapol.se/taevlingar/sveriges-nya-kvinnliga-bloggare

Lee

Anonym sa...

upps, inte "ditt" utan "dig och din blogg" *virrig* =)

Lee

MonasUniversum sa...

Jamen du är för söt hörru du.

Tack.

Det värmer gott just nu kan jag säga!

MonasUniversum sa...

Och jag är så trött så att jag inte noterar att det är BÅDE herrn och frun som röjer runt här inne.

MonasUniversum sa...

Amenvafan! Jag kom åt fel knapp.

VAD JAG SKULLE SÄGA ÄR TACK TILL ER BÅDA!

Godnatt.

Anonym sa...

Du. Hur stressad du än är, så är din blogg aldrig tråkig. Basattduvet.

Lycka till nu och kram!

Anonym sa...

Lite rörigt men Mr Lee hör inte ihop med Lee, utan med mig och jag känner Lee. Snurrigt, va? ;)

/Mimmi

Anonym sa...

Mimmi, jag tror inte att det är så rörigt för henne i vanliga fall, för jag har förklarat det för henne tidigare. Du får börja skriva Mrs Lee så att hon hänger med att det är ni två som hör ihop =) Värsta memoriet på Monas blogg!! Haha...

Lee (som heter Lee i förnamn)

MonasUniversum sa...

Ha ha ha, ni är för jävla roliga. Jag är så trött varje kväll så jag har inte alla indianer i kanoten. Jag VET ju att det är Mr Lee och Mimmi. Mitt nöt.

Annars är ju trekanter poppis nu för tiden...