söndag 5 oktober 2008

Snålt med inlägg i veckan.

Ja.

På torsdag öppnar Älvsjö-mässan, eller STOCKHOLMSMÄSSAN, som töntarna har döpt den till, så i morgonbitti ska jag dit och bygga två montrar.

Det betyder att jag inte kommer vara så happy. Jag kommer vara en grinkärring. I synnerhet från torsdag och framåt. My Gaad, vad folk det kommer att vara där.

Fast på tisdag ska jag äta middag med Christina och Rosa och DET kommer att bli skitkul.

Således lär det bli tunt med inlägg kommande vecka.

Basattnivet.

8 kommentarer:

Monica sa...

ojda ta detlungt bara , hoppas du hittar BH till ni ska på middag ;)

ha en lugn o stilla vecka!!

Majsanochmalla sa...

Du... Är inte du sjuk?

Ta hand om dig!

Pok

Mallaskitlesspåvissabralla

Anonym sa...

Ska jag komma och hjälpa dig imorgon eftermiddag??

Malin sa...

Låter som du har alldeles för mycket att göra. Antar att det inte går att delegera...typ till maken? Nej just det - han är inte så bra på att bygga montrar eller hur var det?

Är det en mässa man borde gå på?

Kram, från Malin som saknar dig!

Anonym sa...

JASÅ? Det har du tid med ... middag med de nämnda alltså! *Suckar förnärmat* ;-)

Nejvars, ta det nu så lugnt du kan, njut av middagen och tjäna massor med stålingar på mässan!

Kram!

Anonym sa...

Den mässan ska jag garanterat gå på!! *love*

Lee

MonasUniversum sa...

Monica: mm, jag ska ta det lugnt. Behå-jäveln är borta och alla är "oskyldiga". Får leta vidare nästa vecka.
Majsan: Jag tar det jättelugnt. Faktiskt.
Rosa: answer in the mail.
Malin: dito. Jag delegerar satan, tro mig. Och ja, om du vill trängas med en miljon människor.
Lady Stalker: hurmpf, oj, ehh, skyldig! Rosa kommer upp från södra Sverige och jag håller alla tummar och tår om att jag inte får nåt anfall...
Lee: ta med dig maken och kom förbi och hälsa. Det borde ni fanimej göra. Jag är den som är tjockast i montern. Lätt att känna igen!

Anonym sa...

Det kanske jag kan göra... =)

Lee