fredag 24 augusti 2007

Slutjobbat för idag.

Nu är klockan strax midnatt, och jag har bestämt mig för att det är färdigjobbat för idag.

Jag har fattat lite beslut under kvällen:

- Jag ska aldrig mer "ta" i en hemsida. Bara besöka som shoppande kund.

- Jag ska begära en fet löneförhöjning.

- Jag ska ta med mig en säck med pengar under mässdagarna, och shoppa som en babian. Och den här gången ska jag inte mörka om priserna för maken. Det ska svida rejält.

- Jag ska täcka för glasväggen mellan mig och honom på jobbet. Så kan jag åtminstone LÅTSAS att jag jobbar på ett "vanligt" kontor.

- Jag ska börja umgås med mina vänner. Som snart har glömt bort mig.

- Jag ska banta och bli en goding igen.


Fast först måste jag få mässan överstökad.

Sen måste jag ta tag i vår nya butik i Vällingby Centrum, som invigs 25/10.

Och åka runt till alla videobutiker och säga hej till personalen. Har väl träffat 30-40 st av 65...

Och sen är det visst dags att förbereda Hem 2007-mässan 7/10, för er "vanliga" besökare.

Och sen var det visst jul va?

Det går åt helvete det här.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hörrö bruden - du är en goding!
Det behöver du inte nån bantning för!

Tvivlar på att dina vänner glömt dig, du är en sån person som man kommer ihåg. (På ett bra sätt alltså.)

Se till att shoppa loss riktigt ordentligt, det är du apselut värd efter allt du gjort! Med andra ord: ta med en stooor säck pengar till den där elendiga mässan.

Resten ordnar sig, på nåt sätt :-)

Kram & sov så gott!!

MonasUniversum sa...

Åh, Åsa, du är ju för go! Dina kompisar är lyckligt lottade dom!

Och du kan ge dig fan på att jag ska handla!
En kram till dig också!