torsdag 19 november 2009

Jag är fortfarande sur. Och tror att man blir uppmuntrad.

Skithumör hela dagen.

Har varit borta från kontoret större delen av dagen så när jag nu kommer hem och laddar ned mailen så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden. Ett mail från maken;

"Hej, Jag har älskat dig så länge."

Först hinner jag tänka: "Eh, vadå "Hej", är det nåt jäkla rollspel han tycker vi ska börja med?

Sen läser jag vidare:

"Det kommer extra till alla butikerna, den går så bra så att jag beställt extra.
Mvh
XXXX"


Nu ser jag adressen på mailet. Till butikscheferna med kopia till mig.

Jaha. Det var en film till våra videobutiker det handlade om.

Jamen okey.

Bra tack, då vet jag.

7 kommentarer:

Monica sa...

snacka om at vara pisssur dte är jag , tonåringen hat lånat min mib alla meddelande var kvar, super och röker, snor cigg av mig , nu skicka jag ut henne, så jag slapp bli hentat av polisen

Monica sa...

nu leder du inte längre , å han som står nu har fan fått namn med!!

Z sa...

Kanske har han beställt en extra till dig? För att han älskat dig så länge.....

Monica sa...

men varför i helvete ska jag maila om du inte svarar ?? nu går jag och RÖKER!!!!!!!

Anonym sa...

strange comments... du, du slipper en man som sjunger som den västa pingspastorn på morgonen " han är min sång och min glädje"... Visserligen på engelska.. vilket gör det något mera ok men när han sen byter till monday tuesday happy days.. bara för att han har sett sonens ny HM strumpor.. jag vill bara tillbaka under duntäcket.. för jag har PMS, MED P-spruta och UTAN äggledare och är inte snäll

annan :o)

keep it up Mona.. fan om du kunde vara med i morgon med mina närmaste vänner i samma ålder och drinka... så som man inte gör längre.. när vissa är nyblivna sladdis mödrar och andra minister fruar... och vissa.. jag.. bara är

Farbror Blå sa...

uppföljaren heter "Hejdå, nu är det slut"

Smultronblomman sa...

Taff sjitt.
Det var inte till dig! Hade fått vem som helst att lacka ur.

Dags att höja budet på hockeybiljetten till Nevv Jårk?