torsdag 19 juli 2007

Ett nytt "frågeformulär".

Fick ett nytt frågeformulär av någon. I brist på annat att skriva om....Kopiera gärna, kul att läsa svaren.

Var är du uppvuxen?
Jordbro. Som jag hatar över allt annat.

Vad är ditt yrke?
Administrativ chef. Är väl enklast att kalla det så, antar jag. Slasktratt skulle jag egentligen vilja svara..

Hur många barn har du?
Två flickor; 4 och 16 år.

Nämn något du gör, som ingen vet.
Eeehum. Samlar på Expressen från varje födelsedag som jag och mina barn har, och tittar på turneringar i Sumobrottning på Eurosport.

Nämn en ”hemlig” last du har.
Vet inte om det kan kallas last, det är mer ett tvångsbeteende, men jag kan inte äta frukost om jag inte har duschat först. Hua, jag hör hur puckat det låter!

Din favoritfilm?
Just nu: Dagboken. En otroligt bra kärlekshistoria. Se den!

Vad läste du senast?
Tyskungen av Camilla Läckberg

Nämn en dröm du skulle vilja förverkliga.
Åka till Japan och titta på en Sumobrottningsturnering

Vad har du dåligt samvete för?
Att jag inte får häcken ur vagnen och renoverar mitt hobbyrum

Vad var ditt senaste inköp, som inte hade med mat att göra?
Ett nytt minneskort till kameran

Vad är ditt nästa planerade inköp?
En snygg skjorta till mammas make, som fyller år idag.

Vad har du för hobbies?
Scrappa, shoppa inredning, läsa och städa (ja, vad är det med det då?!)

Om du skulle ha obegränsat med pengar, vad skulle bli ditt första inköp?
Nya markiser till huset samt en specialdesignad granitskiva till vårt icke färdigrenoverade badrum.

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Min feta mage.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina fötter

Vilken olat hos din partner, eller f d partner önskar du inte fanns?
Att han inte petar sig i näsan i tid och otid.

Vad gjorde du för en timme sedan?
Svarade på jobbmail från soffan här hemma.

Nämn ett favoritteveprogram.
Är en sucker for dokumentärer.

Nämn en av dina dåliga egenskaper.
Gnällig

Nämn en av dina goda egenskaper.
Väldigt snäll. Faktiskt!

Säg något om dig själv som ingen vet.
Hmm, låter som repetetion av frågan i början, men jag är, otroligt nog, ganska blyg. Avskyr att träffa nya människor för jag blir sanslöst osäker.

Inga kommentarer: