onsdag 30 september 2009

Dag jävla 3



7 kommentarer:

Diverselådan! sa...

Kära Mona! Av bilden att döma, så verkar det som om du får kavla upp ärmarna och spotta i nävarna och verkligen hugga i nu.
Och så låter du chefen montera ihop stoljävlarna själv!
Capiche!!!

Farbror Blå sa...

hahaha...språkbruket, Mona...kan inte låta bli o undra över det när talibanen snart lär sig läsa ifall hon inte kan redan :)

Mrs Li sa...

Mona!
Vilket styrketräningspass du har framför dig ;) Jag har jobbat på många, många mässor. Packat upp, packat i.

Betong- golvet är inlånat från Helvetet.

Och att försöka le och vara tillmötesgående de sista timmarna innan stängning, är värt Nobelpris i social kompetens eller uthållighet.

Jag borde ha fått det.

Antagligen var det du som knep medaljen ;)

Heja på!
Kram

Mr Lee sa...

Är du inte klar än?

MonasUniversum sa...

Hallon: jävlars så det har kavlats upp ärmar. I detta nu så är det "bara" prismärkning kvar!

Farbror Blå: I know honey. Just precis då var det nära att jag bara lämnade allt och drog. Det var lite för mycket där ett tag kan jag säga. För övrigt så får talibanen aldrig tillgång till min blogg. Möjligen när hon har fyllt 30.

MrsVackraLi: I wish, för det var det inte. Oftast är jag fullkomligt slut när mässan väl sätter igång.

Är en sån som förvisso ler vackert så länge jag står i montern. Men jag tar många promenader utanför. För att stå ut. Jag brukar dessutom ha enorma problem med värk i fötterna, oavsett skor.

MonasUniversum sa...

Mr Lee: käften! (Jag rymde. Åkte och hämtade talibanen tidigare så att vi får umgås.)

Monica sa...

när är rean ? så slipper du monatera ned allt ? som inte säljs;)