lördag 12 april 2008

Inte alltid bra med valmöjligheter!

Jag måste ha vaggat talibanen helt fel.

I dag handlar vi trosor. Hon får själv plocka ut 6 st.

Alla har nån form av glitter på. Naturligtvis.

När vi kommer hem, och hon häller ut allt på bordet, så blir hon stressad. Hon vill genast sätta på sig ett par.

Jag befinner mig i ett annat rum, när jag hör att hon börjar storgråta. På riktigt.

"Mamma, jag kan inte välja, dom är så vackra allihop!"

Madre mia. Vilka problem.

Rösta på mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

lätt som en plätt ;) stakkarn Monica

Dubbelörn sa...

Himmel vad skulle jag inte betala för att få en alldeles egen Taliban *djuuup suck*

Kramis till Talibanis

Anonym sa...

Sötaste lilla talibanen ... det är väl KLART att man inte kan välja bland så många vackra trosor!

Anonym sa...

Haha! Tänk om man hade de problemen haha! Hon är så härlig!

Ewa