lördag 19 april 2008

Aladdin i flaskan

Jag har tre desperata önskningar:

En lägenhet till vännen som blir utkastad ur sitt hem, med sina barn, vilken dag som helst.

Ett jobb åt en annan vän där arbetsgivaren går i konkurs. Kanske även ett nytt boende där också. Skriver jag det i samma mening så borde det räknas som 1 önskan.

Ett botemedel mot cancer till en tredje väns mamma, som dör inom kort.

Jag brukar lyckas med det mesta eftersom jag är en grym doer, men jag börjar inse mina begränsningar.

Nån därute som kan trolla lite?

Rösta på mig

11 kommentarer:

Anonym sa...

*trollar med dig*

Anonym sa...

Aj, det där var seriösare önskningar än någon av oss förstår... Inget som supermona kan lösa och inget jag heller kan fixa... Allt vi kan säga är att vi stöttar dig... Kram från alla dina läsare!!

/Pierre

Majsanochmalla sa...

Mona...

Du är en skitfin vän! Inte en enda önskan åt dig själv... Bara till dina vänner. Du är bra!

Pok

Mallafaktisktintebakisbralla

Anonym sa...

Jag hoppas också att det löser sig!! Monica *önskar too*

Anonym sa...

Önskar, önskar att det löser sig!
kram
Ewa

Majsanochmalla sa...

Vi håller tummarna för att dina önskningar går in...big time...för det är dom värda!!!
Kram Majsan

Anonym sa...

Det bästa till dej bruttan! O må tapeterna rulla ner så maken får lite att jobba på under söndan mens! du softar!

Kram

Anonym sa...

Du lägg till mig på msn och ropa på mig, jag kankse har en halv lösning på ett av problemen...

doktorannika@hotmail.com

Anonym sa...

Jag ringde dig imorse. Din man svarade. Och det första jag sa var: "Hej! Jag känner nästan dig!"

Då blev det nästan jättetyst.

Jag bad att han skulle be dig ringa mig. Men det verkar som om han ansåg mig vara för galen. Hälsa lite ursäkt ... det bara slank ur mig liksom :P

Unknown sa...

Du är en otroligt bra vän & jag håller alla tummar jag kan för dina önskningar!

Vi söker folk på vårt företag (Inflight Service), tjänsterna finns på Proffice hemsida
Vet inte vilken sorts jobb som önskas men det kanske kan vara värt att kolla i alla fall

Lycka till med allt!!

Majsanochmalla sa...

Jag kanske vet någon som behöver arbetskraft...

Vänd dig till, du vet vem!

Pok

Malladoertoobralla