söndag 4 september 2011

Och nu blir det reklam!

Jag får ingen ordning på min dator, mest för att jag inte har tid då jag har en mässa som fortfarande pågår...

Men vad är bästa hjälpen när man är på skithumör? Jomenvisstsörru: make some serious shopping.

Jag tog med mina norska kollegor till Tina och Anna på Syster Lycklig och sweet Lord vad de tyckte butiken var nice! Det gör alla som jag släpar dit.

Och eftersom jag är så himla mån om att ni ska få ta del av allt roligt som jag får ta del av, så har jag övertalat brudarna om att vi kör ett rabatt-race igen!

Under september månad så får ni 20% rabatt när ni uppger "MonasUniversum". Antingen i webbshoppen, eller om ni kommer dit. Och skäms inte en sekund för att uppge mitt namn, de tycker verkligen att det skitkul när ni kommer in. I synnerhet Blondie a k a Tina. Ni som inte känner henne kan ju här på bloggen leta fram mina inlägg från Indien i februari-mars, då hon och jag var där. Hon är helt störd och ni kommer få en skitrolig läsning!

Men, som sagt; rassla in på hemsidan, eller gå dit, och handla lite. För något är nämligen väldigt skumt med den där butiken; hur mycket man än handlar så tar grejerna inte slut. Amäjsing. Ni som varit där förstår exakt vad jag menar.

Nu ska jag åka till tråkmässan, och klockan 17.00 åker byggbrallorna på. Herregud så fort det kommer gå att packa ihop allt: 3 dagar för att bygga upp, 4 timmar för att plocka ned.

6 kommentarer:

Mimzy sa...

Du e gullig du som tänker på oss! Självklart ska jag klicka mig in i butiken och se vad man kan hitta sig : )Å du, Lycka till med nerpackningen sen!!!

Issa sa...

Men det känns som att Syster Lycklig borde se över sin hemsida. Om det alltid tar så här lång tid (den har inte ens laddat fram lite än) att ladda den så förlorar de säkert många kunder på det.

Anonym sa...

Issa:
Du borde se över din dator/uppkoppling. Jag har inga problem att öppna sidan.

Annette sa...

Självklart går det fortare att packa ner - allt är ju sålt, det kan ju inte bli så mycket mer än inventarierna kvar!

Issa sa...

Anonym - Konstigt, det är bara den sidan som inte fungerar.

Chatrine sa...

wow.... äntligen kunde jag klicka hem min blinglampa därifrån. Har suktat efter den ett tag men kände att 1500 för en fönsterlampa var lite saftigt. Nu kunde jag lura mig själva att den var ett fynd och klickade hem den direkt :-) Den kommer glittra såå apsnyggt i vårt köksfönster.
TACK!