tisdag 6 september 2011

Ja...jaaaa..jag vet

Sorry alla som väntar på roliga inlägg, men den här veckan är jag sopgubbe/transportör/lagerarbetare/postnisse and you bloody name it. Håller på att flytta om hela lagret och bereda plats för 11 pallar med varor som är på ingång. Vi väntar bl a in 3 ton smide.

Så det där med fräscha nagelband och lukta parfym är inte att tänka på. Och inte sex heller för den delen. Alltså, dörren är öppen, men glöm att jag orkar engagera mig. Det är mer typ: varsågod och kliv på liksom. But don´t leave it messy.

Ja, jag måste vara universums osexigaste fru. Men orka bry sig. Inte nu. Och jag har fortfarande inte förlåtit honom för min goda middag som försvann.

8 kommentarer:

Lisa sa...

Du e grym Mona.... Läser din blogg varje dag. Väntar gärna på dina roliga inlägg. Fast inte för länge då :)

Malin J sa...

En bra äkta man är en man som har vett på att förstå att kvinnan inte alltid orkar bete sig/se ut som en sexgudinna hela tiden och som är kärleksfull även om kvinnan ser ut/luktar som trollet under bron ;-) (Ibland kläckte hon ur sig kloka saker, min gamla farmor)

Madde sa...

Testa skaldjurs lassangen från fiske resturangen inne på Bromma blocks, den är i mitt tycke så god att det kn***ar i munnen!

Anonym sa...

Med tanke på att maken fixade ditt jätteproblem med mailen så tycker jag att du får sluta vara långsint på att han åt upp din mat. Även om jag håller med dig, man blir inte glad när sambon har stoppat i sig det man själv hade tänkt upp sig på! /Anna

GudinnanT sa...

Ingen fara...vi väntar ju troget som vanligt...vi vet ju att maken eller talibanen snart kommer sätta foten i klaveret så du har nåt att skriva om:)

Anonym sa...

Hej Mona

Läser din blogg dagligen, man kan säga att dina härliga inlägg har blivit en daglig rutin för mig...

Några veckor sedan hade du ett inlägg där du hade någon vän som ville hyra ut en lägenhet i ett halvår eller så (har letat efter inlägget, men hittar det inte längre)

Skulle vilja komma i kontakt med dig och höra om det fortfarande finns möjlighet till någon lägenhet till min nya vd.

Stefan

MonasUniversum sa...

Hej Stefan. Min vän hyr bara ut till företag, så om du är intresserad så maila mig på monasuniversum@gmail.com

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag tycker dina "bittra" inlägg är minst lika roliga som dina roliga.