torsdag 18 oktober 2007

What a day!

Min dag idag:

lämna in bilen för service

till lagret 07.30 och hämta 16 st 30 kilos-lådor till huvudkontoret. Givetvis fanns det inte en man inom synhåll, så man fick bära satan

till inredningsbutiken för att fylla jeepen med varor till nya butiken

till nya inredningsbutiken för möte med leverantörer

konstaterar att elen inte fungerar - panik - Securitas måste koppla in larm - varken Fortum, eller centrumansvariga vill ta på sig ansvar. Chefen (läs:maken) på värsta tänkbara humör

4 timmar senare visar det sig att någon tryckt på en otänkbar knapp. Poff, el på.

hämta bilen på Bilia, 4800 kr för service. Skål och grattis

till dataaffären för inköp av Officepaket

ringa tonåringen för panikhämtning av talibanen, att köra i bussfilerna hjälpte inte

laga mat, själv får jag äta kalvsylta och morötter. Fy f-n.

samtidigt som jag försöker göra en annons som ska in i lokaltidningen. annonsen skulle ha mailats 4 timmar tidigare

tillbringar 5,5 timmar (!) med att lägga över uppgifter från gamla datorn till nya

glömt lösen för kontoinställningar i emailen. Svära sig lite, och gå in här, på den gamla datorn.

Så idag orkar jag inte vara rolig.

Over änd out

Rösta på mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, så du har bara tagit det lugnt idag ser jag...


*fniss*

Anonym sa...

Är du på spa eller? Det låter så himla avkopplande :D

Malin sa...

När börjar invigningen? Ska du göra små snittar och så att bjuda på? haha

Anonym sa...

Mycket att göra idag ser jag!
Bilen = tråkiga utgifter!