lördag 27 oktober 2007

Abstinens och depression

Idag har jag svår godisabstinens. Jag pratar SVÅR!

Är dessutom på lagom deprimerat humör, så jag tar talibanen och åker ut till en kompis. Till hennes arbetsplats. Tänkte att jag skulle få använda henne som papperskorg.

Ramlar rakt in ett evenemang, så det var bara att dra på smilfinksmasken, shoppa lite, och dra hem.

Maken har jobbat i nya butiken hela dagen. Och kassan var skyhög.

Så bra.

Då är i alla fall en av oss nöjd med livet.

Hhhm. Ska nog inte blogga när jag är på det här humöret.

Tror jag går och hämtar en morot i stället. För roligare än så lär det ju inte bli.

Nån som vill byta liv med mig?

Rösta på mig

3 kommentarer:

Malin sa...

Men vännen! Förlåt! Kom och ös över mig en annan dag. Jag lyssnar så gärna. Ledig imorgon om du vill prata.

Anonym sa...

Gillar din blogg (förstår att jag inte är ensam)
Du har en skön blandning av humor och vardag. Ska lägga dig som länk ABSOLUT!

MonasUniversum sa...

Malin: det är lugnt! Svaret kom ju idag. Så idag är jag bara förbannad. Som vanligt, alltså!

Ängeln: TACK för komplimangen. Behöver lite snälla ord just nu!