tisdag 16 oktober 2007

I morgon

Ikväll tror jag att jag går och lägger mig med talibanen.

För i morgon ska det ätas.

Då ser hela dagsmenyn ut så här;

2 kokta ägg
1 knäckebröd med ost (det står inte HUR stort knäckebrödet får vara, tra la la)
2 äpplen (är allergisk, så det blir apelsin)
2 päron (samma här)
morötter (i fria mängder)

Sen. Sen kommer middagen. Och måtte dagen gå i raketfart.

För jag ska äta fiskbullar.

Har inte ätit fiskbullar sen tonåringen var liten.

Och det står inte hur mycket.

Jag har hela kylskåpet fullt. I dillsås, i hummersås och i räksås...

Känns som värsta gourmetmiddagen!

Rösta på mig

3 kommentarer:

Monica sa...

haha ser ju toppen ut !
Kommer kanske bli en del
'ursäkta mig* i magen:)
Va synd du inte hadde norska fiskbullar dom är kanon goda!
vit sås med curry på + potatis *naminami*
*håller tummarna för dig*

Anonym sa...

Men mums! Och ett glas vin kanske ;)

Monica sa...

har du inte tid att blogga :) äter du? :.)