söndag 14 oktober 2007

Antiklimax

Man kan ju lätt tro att vår familj tittar på extremt mycket film. Men det gör vi inte.

Så när jag väl sätter på en film, så vill jag gärna att den ska vara bra. Jag vill kunna plocka creme de la creme ur vårt sortiment.

Så igår kväll sätter vi på en film vid 21.30-tiden. Som ska vara sjukt bra. Tonåringen med kompisar är med. Maken somnar i och för sig efter 20 minuter. Som vanligt. Inga konstigheter.

Filmen är baserad på en sann mordhistoria om en seriemördare i USA. Den är över två timmar lång.

Blir man förbannad eller, när man har wejstat nästan 2,5 timme på en film, som slutar med att man aldrig kunde få fast mördaren?!

Jag var så irriterad att det tog ytterligare en timme innan jag kunde somna.

Rösta på mig

3 kommentarer:

Monica sa...

jag såg den på bio, i brist på annat, kände likadant efter! *grrrr* va arg jag blir!!

Malin sa...

Kan det ha varit Zodiac? Såg den igår och somnade också.

MonasUniversum sa...

Jaaaaaa, det var det.....