onsdag 17 oktober 2007

Och så var det dagens klädval...á la Talibanen

Talibanen har overallen på sig när jag hämtar henne på dagis.

Alltså vet jag inte vad som väntar när vi kommer hem. För pappa lämnar varje morgon..

Detta är vad som möter mig när ytterkläderna åker av;

Svarta strumpbyxor. En t-shirt med glittriga fjärilar på. Ovanpå det, en vit balettklänning. Ett halsband med Kitty. Och så medaljen från simskolan.

Jag frågar varför hon valde svarta strumpbyxor.

"För att jag har svarta kulor i halsbandet. Då matchar det väl mamma?"



Rösta på mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det matchar, haha. Hon är helt underbar. Och såå söt! Jag tror de andra barnen är gröna av avund för att hon får klä sig efter eget tycke och smak :-)

Monica sa...

superfin!
håller med isabella, säkert är ungarna på dagis jätteavis:)

Anonym sa...

Passar perfekt ju... tur jag inte har dom problemen ännu. Min fyraåring är av andra könet och han är nöjd åt nästan allt - bara det är rött eller rosa! *fniss*

Dubbelörn sa...

Jag bara smälter!!! Hur får man en taliban??!! Vart skulle man ha lagt in den beställningen??!!

Hon är bara helt ljuvlig o så otroligt skärpt. Självklart matchar de med kulorna... Det ser väl ALLA!!!

Bamsekram till henne