måndag 1 oktober 2007

Lite nyktrare i dag, tror jag visst!

Okey. Jag var uppe föööre tuppen i morse. Mötte upp tranportkillarna och sen i väg med allt mässmaterial till Stockholmsmässan.

Dom här mässorna börjar ta kål på mig nu, 5 ggr om året med upp till ett par månaders förberedelser på varje. En gång om året åker vi själva, som besökare, på mässa. Världens största interior-design-mässa i Frankfurt. Tar flera dagar att gå igenom. Nästa år funderar vi starkt på att köpa varsin sparkcykel. Helt seriöst.

Hur som helst.

Givetvis så blir det inga fler barn. Vet inte vad som flög i mig, men det försvann fort. Om inte annat så när jag hämtade talibanen på dagis.

(Och, som någon skrev, barn skaffar man ju inte för att få vara ledig. Inte direkt va!)

Rösta på mig

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Fick inbjudan till mingel på onsdag kvälll... kan det månne vara något att gå på *skrattar*. Har inte bestämt mig än...

Kramar

MonasUniversum sa...

Klart du ska gå!!