måndag 22 oktober 2007

En sån där dag

I går kväll gick jag och lade mig vid 20.30. Och somnade på stört. Vaknar fullkomligt utsövd 07.00. Tror inte det har hänt på många, många år.

Hur kommer det sig då att man först under eftermiddagen konstaterar att man (återigen) har på sig två olika skor?

Eller när man går på toa, och upptäcker att man har vänt trosorna ut och in?

Kontentan måste ju bli att, det inte spelar nån roll om man är trött som en babian, eller utsövd.

Så bra. Då vet jag det.

Då kan jag vara vaken i några timmar till.

Rösta på mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Min käraste lilla Mona ... det är huvudet du behöver vila. Inte kroppen ;) Du behöver 1 vecka på spa :)
Och där får man ju alltid två likadana tofflor. Unifot. Liksom.

Monica sa...

hahaa christina har ju rätt so´m vanligt ;)

✿Ewa sa...

Håller fullständigt med Christina, det är huvudet och inte kroppen du behöver vila + minst en vecka på SPA.
Du kan gå naken under badrocken /slippa tänka på hur trosorna ska vändas;)/ och som C sa även unifot, hahaha!