onsdag 3 oktober 2007

Att jobba med maken på mässa....

Efter gårdagens dispyt angående prissättning, så gör kollegan och jag en hel del korrigeringar idag. Så att maken ska bli nöjd. Vi behåller dock en del prisreduceringar. På några få utvalda grejer. Bara för att testa.

Maken sitter hemma och jobbar, och vi är 6 personer som jobbar mot klockan, för att båda montrarna ska vara färdiga till VIP-kvällen, som startar 18.00 ikväll. (Som jag tar mig friheten att skita i, då jag anser att moderskapet är viktigare..)

På eftermiddagen glider han in. Kommer in i "min" monter och har fortfarande synpunkter på våra priser. "De är alldeles för låga, höj dom".

"GE FAN I MINA PRISER OCH GÅ ÖVER TILL DIN MONTER ISTÄLLET". Sa jag.

Han lommar över till "sig". Till den fiiiina montern, med hutlösa priser.

Och jag riktigt längtar till på lördag morgon, när han kommer springandes över till oss och ber oss sänka priserna.

Vi får välan se.

Rösta på mig

1 kommentar:

Monica sa...

Ska bli spännande :)
tror mera på dig en maken!!

Sådetså :)