måndag 15 oktober 2007

Mat mat mat mat

Bland det godaste jag vet är pyttipanna med stekt ägg. Och senap till.

På en skala från 1-10 så kan du ju gissa hur kul det är att stå och laga det till resten av familjen.

Tappar en bit mat bredvid spisen. Tar upp det och slänger det. Sen stoppar jag fingrarna i munnen.

Waaaaaaaaaaooo! Är man något desperat, eller?

Själv fick jag sätta mig i soffan och tugga i mig två bananer och dricka ett stort glas Coca Cola Light.

Har en banan kvar. Ska skära den i tusen bitar. Så att den räcker länge. Sådär vid 8-blecket. Sen hoppar jag nog i säng.

Hur i helvete ska jag stå ut? I morgon är det samma sak.

Maken var nere på lunchrestaurangen och åt. Kom tillbaka med en kopp kaffe i den ena handen, och en kaka i den andra. Som han gick runt och demonstrerade.

Vi var fyra stycken som allvarligt övervägde att kasta ut honom från balkongen på fjärde våningen...

Rösta på mig

1 kommentar:

Dubbelörn sa...

Vet inte vad jag ska säga... *aaoouuch* kanske *fnissar*