tisdag 12 februari 2008

Saker man önskar att man inte visste.

Tonåringen kommer med nån underfundig kommentar och jag daskar till henne i ryggen/ändan. Hon svarar med ett "aj, jag är öm".

Jag frågar: "vadå, är du öm i häcken?" Och konstaterar att hon är den ende i familjen som inte har nån orsak att ha ont i häcken efter de senaste dagarna.

Så svarar hon.

Och jag önskar genast att dasken var ogjord;

"Näe, inte i häcken men jag och E har haft jättemycket sex."

Sorteras under Saker Man Absolut Inte Vill Veta Om Sin 16-åriga Dotter!

Rösta på mig

9 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj... tungt... Om jag vore du så skulle jag köpa ett kyskhetsbälte och låsa upp det den dagen hon fyller 28...
/Pierre

Anonym sa...

Haha, man vänjer sig kan jag meddela :) Men det tog ett tag.

You made my day...
Kolla in hos mig 12 februari.
kram

Anonym sa...

Men JÄVLAR I HAVET! Herregud!

Anonym sa...

Och du gör ju verkligen saken bättre genom att lägga ut min kommentar här också, mamma?

Anonym sa...

TMI oh my good är det det som väntas om några år , hoppas det dröööööjer lääääänge!

Anonym sa...

Men söta Johanna .... det var verkligen jättegulligt. Bli inte arg på mamma ... hon skrev det faktiskt med väldigt mycket kärlek :) Och så är hon lite kajko i magen också kanske ... *L*

Dubbelörn sa...

En sak vet jag i alla fall!!! Min son skulle ALDRIG någonsin säga en sådan sak till mig!!! Thänk Gadd!!!

Och skulle han han det så skulle han bli inlåst el skickad med enkelbiljett till Australien *asg*

Då skulle jag åtminstone slippa veta om allt sådant *svimfärdig*

Anonym sa...

hahaha!

Peter Barlach sa...

Men hon bloggar ju också herregud, flickan!