onsdag 27 februari 2008

Alltså, varför ens bemöda sig?

This hotell/bungalow was no good, vi hade kackerlackor on the room and it was not a clean rom. Ac maskin wasVERY noisy and was outside the wall with the bed, so we couldent sleep good, i said that to the reception personal but they dident do anything.

Jag sitter och letar hotell och är på en internationell hemsida. Letar mig fram till omdömen om hotellet. Och hittar ovan.

Jag var säker på att det var ett skämt. Men det var det inte.

Och jag undrar genast varför man skriver. Om man inte kan engelska.

Well, det blev dagens skratt i alla fall!

Rösta på mig

10 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* hahaha kul kul!

Mona ? jag ser alltid så fina kort rundt om kring ,kan man intte få se nått du har gjort?
F*n för 1,5 år sen var jag på väg till papprika ,med min dotter,tänkte vi skulle göra nått kul!
Sen var jag sugen på att prova,men hon ville ju inte ! Så då ble det inget!
Nu vågar jag absolut inte gå dit varenda bloggare rundt dig är ju där alla är ju skit duktiga!
*kram på dig*
visa upp lite nu?? vart ska ni åka förrsten?`
har ni varit i dubai? shopping shopping?// Monica

Cicki sa...

Det där låter ju som att Simon (i Simon och Tomas) skulle kunna skrivit denna svengelska....:-))) Fast han kan ju faktiskt engelska.

MonasUniversum sa...

Monica: Kan inte säga än, ska överraska tonåringen, som befinner sig i Sälen...

Och vill du se vad jag har gjort/gör så får du pallra dig hit!!

Och klart att du ska gå dit. Malin, som har PappRika, är sketatrevlig. Likaså tjejerna som hjälper henne. Alla som kommer dit kan olika mycket, just därför känner man sig aldrig i underläge!

Det är bara ett problem: börjar du scrappa så är du rökt sen. Det går inte att sluta. Och man vill ha ALLA produkter. Så det kostar. Men det är det roligaste jag någonsin har gjort.

Malin sa...

Monica - Mona scrappar en gång per år och har kanske ine så mycket att visa upp ännu. Men om du bara kommer dist så ska jag bjuda på en kopp kaffe eller te eller vad du nu dricker. Vore superkul!

Malin sa...

Mona tack för omdömet - jag är tydligen sketatrevlig. ja ja vad kan man vänta sig? Vad ska du göra i Sälen? Låt J vara i fred nu. dessutom läser hon din blogg o har säkert redan sett inlägget och kommentaren här. Hon ligger alltid ett steg före.....

Anonym sa...

hihi...är ingen fena på det engelska språket, men det där var lite väl dåligt =0) Läste just på ett scrappforum en bra (eller mindre bra) översättning.
I have never heard on husband! (Jag har aldrig hört på maken!)

/Malin

Anonym sa...

Mona tji där fick du vist ett lite spark ;)
Malin; kanske det ;)Monica

MonasUniversum sa...

Asså. Jag har ju faktiskt lyckats färdigställa mitt bröllopsalbum. Och hör och häpna Malin; jag scrappade i helgen. Med Jennifer...!

Och HEJ Malin (Maby! Vad kul att du har hittat hit. Och det där var asroligt. ...husband..!

Peter Barlach sa...

You elitist!

MonasUniversum sa...

Peter: ha ha, sorry, but I am! Men jag tycker att det var lite charmigt ändå!