tisdag 11 december 2007

Utmaning: Önskelista

Jag har blivit utmanad att skriva en önskelista. Och det passar ju bra så här lagom till jul!

1) EN SKRUVDRAGARE, med mitt namn ingraverat. Japp, i det här huset konsumerar vi verktyg. Eller rättare sagt; maken tar med sig till butikerna/mässorna, sen försvinner dom.

2) EN LEDIG DAG I VECKAN. För att göra sånt man aldrig hinner.

3) EN TRÄDGÅRDSMÄSTARE. Jag hatar löv och äppelträd.

4) LITET KASSASKÅP, som jag kan lägga in mitt smink i...tonåringen...

5) MER TID, så att jag kan umgås med mina vänner, som jag försakar.

6) EN HANTVERKARE, som kan fixa klart allt som behövs i huset. Han lär stanna hela 2008!

7) ATT MAKEN UPPHÄVER MITT KÖPSTOPP. Så att jag kan börja handla satan igen.

Jag utmanar: Rosa, Bloggoholic och Lantluft.

Rösta på mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

ska ta den men en annan dag :) men du var ju klurig hahaha hoppas dom går i uppfyllelse :)/ bloggoholic

Malin sa...

Hoppas att du får allt du önskar dig!

Dubbelörn sa...

Gapskrattar ska ta till mig detta o återkommer med min lista!

kram

Majsanochmalla sa...

Det enda jag begär av tomten är....en snäll rik snygg karl som gillar att skämma bort mig för det är precis vad jag behöver....

Monica sa...

*host * host* vart fan är du nu da?

Anonym sa...

Önskar dig en fin luciadag med allra vackraste luciatalibanen med mycket ljus och glitter.