torsdag 6 december 2007

Totalt stiltje

Jag har så tråkigt. För det är totalt stiltje i mitt liv just nu. Och jag fattar ingenting;

-Talibanen bråkar inte
-Tonåringen sköter sina uppgifter
-Maken städar efter sig här hemma
-På jobbet är det visserligen mycket att göra, men allt under kontroll

Och det är ju precis det jag eftersträvat.

Säg mig då varför det är så jädrans tråkigt?

Kan nån komma och röra om lite i grytan nu. Så att jag kan få explodera lite.

(Och ja, filmen var sanslöst bra (Guldkompassen), passar alla över 10 år. Se den!)

Rösta på mig

2 kommentarer:

Monica sa...

snart jul ju hahahaha, kan du inte bara njut a eller sätta igång ett eget helvete hahaha , gissa vem jag rösta på hos barlach ,)

Majsanochmalla sa...

Är det nåt vi är bra på så är det grytor.... just give us a sign, sugar!!!!