onsdag 19 december 2007

Tacksam

TACK gode gud för www.delicard.se

TACK för att Kista Galleria stänger 21.00 på kvällarna.

TACK för de hemsidor som lovar snabb leverans.

TACK för att det finns stora leksaksvaruhus när man har 18 barn att köpa julklappar till.

TACK för att jag har två egna inredningsbutiker och välja mellan när jag fixar julklappar.

TACK för att jag är egen, så att jag kan dra när jag vill på dagarna.

TACK för att jag har en laptop, så att jag kan sitta i soffan på kvällarna och fixa jobbmailen.

TACK för att jag har barnvakt i kväll när jag ska gå på galapremiär av filmen ARN. Ska bara ner till källaren och gräva fram en långklänning.

TACK för att det gick så snabbt att boka en resa till Las Vegas med American Express.

TACK för att jag har så trevliga bloggvänner!

Rösta på mig

11 kommentarer:

Anki sa...

Och TACK för att du finns och skriver här och roar oss dina bloggvänner.

Malin sa...

Instämmer i det som Anki skriver!

Ha nu så kul på premiären!

Anette Lefwander Kalaitzi sa...

Tack, för att jag kan läsa din blogg och uppdatera mig på ditt liv även fst jag är usel på att hinna med att skriva på min. Det kaske blir lite bättre nu när jullovet börjar?
tusen julkramar från nettan

Anonym sa...

Varsågod!

Monica sa...

Jag tackar för att jag får va med och läsa din blogg tack tack ;)

Dubbelörn sa...

Instämmer med det andra!

Tack Gode Gud för att just Du finns för att förgylla vår tråkiga vardag... *skrattar*

Du är helt underbar!!!

Bamsekramar

Maria sa...

Själv får man tacka för att det inte snöar o e slask, för då blir mina jobbdagar längre....
kramisar och ha så trevligt....
Visst är det bra att han där uppe lyssnar iaf ibland!

Unknown sa...

Instämmer med de förgående talarna - TACK Mona för att du lyser upp våra dagar med dina skriverier.
En av det här årets bästa händelser var starten av din blogg :-)

MonasUniversum sa...

GUD; se på fan, så du finns i alla fall....!

Och tack alla ni andra!

Och Nettan: kamma till dig för fan!

Och Åsa; du är för jäkla go, tack!

Anonym sa...

Delicard - huh, ryyyser!

MonasUniversum sa...

Jenny: nähädu, det visade sig vara den perfekta julklappen för 5 av våra anställda, som är 50+!!(Kanske har med åldern att göra..!)