måndag 4 februari 2008

Det gills inte.

Talibanen har ärvt en inte alltför trevlig sak från mig: det onda ögat.

Under middagen så börjar vi bråka, och hon ger sig inte. Jag blir till slut förbannad och säger att jag tänker ta en ädelsten i från henne, om hon inte kammar till sig.

Hon vänder sig mot mig. Ger mig värsta onda ögat. Och håller för sina öron.

När säkert 2 minuter har passerat så tar hon bort händerna och säger (apropå ta en ädelsten);

"Mamma, om man håller för öronen så gills det inte!"

Hon lär mig nya saker varje dag. Ytterligare att trick jag kan använda på maken.

Hon är ett geni, min taliban!

Rösta på mig

7 kommentarer:

Anonym sa...

skrattar ;) hon är rolg hon och du med, men jag håler faktiskt med hene hihiih

Dubbelörn sa...

Jag håller alltid på SuperTalibanen!! Den tjejen kommer ingen att sätta sig på o hon vet hur en slipsten ska dras...

*gapskrattar*

Anki sa...

Dagens skratt!!!
Heja Talibanen.

✿Ewa sa...

Vilken härlig tjej! haha!

en av tre flickor sa...

Jamen det är väl samma sak som när man äter en semla eller två och ingen ser och man gör det jättesnabbt ... då gills inte det heller ;) Hon är ett geni. Som sagt.

Malin sa...

haha! underbart!

tanja sa...

Härliga J! Jag äter gärna lunch på fredag, jag ringer dig!