lördag 9 februari 2008

I väntans tider

Och under tiden jag väntar på att den dödssjuke ska komma hem, så antar jag Monicas utmaning. Att arkiveras under Värdelöst vetande!

1) Vad gjorde du för tio år sen?
Hhm, just precis denna månad, så talade jag om för exmaken att jag ville skiljas.

2) Vad gjorde du för 1 år sen?
Var på världens största present- och inredningsmässa i Frankfurt. Utan att bli sjuk..

3) Fem "snask" du gillar;
Choklad, choklad, choklad, choklad och choklad.

4) Fem sånger du kan texten utantill;
Imse, Bä bä, 10 elefanter, Ekorr'n, Sankta Lucia.

5) Vad skulle du göra om du var miljonär?
Skaffa en trädgårdsmästare, en kokerska, en snickare.

6) Tre dåliga vanor/egenheter/egenskaper.
Gnällig, taskig träningsmoral, dåligt morgonhumör.

7) Fem saker du gillar att göra.
Scrappa, shoppa, inreda, umgås med vänner, läsa.

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa.
Platåskor, ballongbyxor, visa-magen-tröjor, vanliga blåjeans, mössa.

9) Fyra favoritsaker.
Mina LV-väskor, mina smycken, mina vita fåtöljer, mitt scrap-rum.

Och jag utmanar alla som känner för att svara!

Rösta på mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

tycker jag kan ana lite agrevisitet i inlägget?
tar på mig hjälmen och *springer snabbt herifrån*


---
ps kul o läsa lite värdelös vetande ;)

MonasUniversum sa...

Haha, du är för söt du! Nejdå, ingen fara. Och jag håller med dig om att det är kul.
Sitter och överväger om jag ska dra in till grannen, och komma hem sent = dödsjuk make sover...

Anonym sa...

ja gör det ta med ett par flasker vin ;)

Anonym sa...

har du rymt huset idag?

Anonym sa...

Kan jag utmana dig och visa ditt scraprum också! =) Det skulle vara kul att se...

Lee

tanja sa...

"8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa.
vanliga blåjeans"
Hade inte tänkt på det förut, men du har ju faktiskt aldrig jeans...