lördag 2 februari 2008

Borta bra men hemma bäst.

Har det någonsin hänt er att ni är bortbjudna på middag, kommer dit och inser att kvällens andra inbjudna gäster inte är alltför roliga? Så innan middagen serveras, så trycker man i sig några glas vin, bara för att få timmarna att gå fort. Som fan.

5 timmar senare, och några glas till, konstaterar man att det kanske inte var det smartaste draget. Om man inte är van vid alkohol.

Måste gå en kurs hos Fyll-Rosa tror jag visst.

Skål på er.

Rösta på mig

7 kommentarer:

Anonym sa...

näää ingen skål från mig idag,jag fick nog i går bläääck*

Cicki sa...

Näääääääää, jag har aaaaaaaaaaaldrig druckit för mycket vin. *ler skenheligt*

tanja sa...

Skål och Gomorron!

Dubbelörn sa...

Lustigt så bekant det här inlägget kändes... *skrattar*

Kram kompis ;)

Anonym sa...

haaaallllllåååå är du bakis idag eller???
dunk dunkdunk , nu har´jag ett jättebra tips ang akvariet ;))

Anonym sa...

Asså. Jag hade fantastiskt sällskap igår,,, men lyckades också bli bra på dojjan.

Peter Barlach sa...

Aldrig hänt.