torsdag 7 februari 2008

Gräsänka

Från och med i morgon 05.00 fram till söndag eftermiddag, så är jag gräsänka.

Maken ska till en mässa i Frankfurt.

Och jag borde följa med.

Men jag ska vara gräsänka. Och det lät ju mycket lockande, tills jag insåg att man knappast är gräsänka med en taliban. Tonåringen skall ut i helgen.

Så frågan är vad man ska hitta på. Det finns ju en miljon saker att göra, men jag funderar på att bjuda hem en väninna och hennes två tonårsdöttrar på middag och titta på melodifestivalen.

Hon bor på Torsgatan inne i stan, och eftersom jag aldrig får tummen ur, så skickar jag inbjudan via bloggen istället. Fiffigt va?

Rösta på mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

;) eller så´kan du ju spela patiens;)

Anonym sa...

latmask!
Tänk va nöjd du skulle känna dig efteråt!
Också fint det skulle bli!

Anonym sa...

haaaa jag var där för 14 dar sen,men jag var SÅ SMART ATT JAG KOLLADE UPP PÅ ENIRO INNAN , inga problem vettu,man är ju inte född på ett ute dass heller hahahaha
Jha va händer efter elverket då? kan du berätta? kanske dags att flytta hem till lilla hållan, i halden ( norge) så man slipper detta;(

Majsanochmalla sa...

Äckjos mig... Vad finns vi i din planering?

;-)


Malla