måndag 11 februari 2008

Stängt pga av

MAGINFLUENSA!

...karma....

Rösta på mig

12 kommentarer:

Isabelle sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Din stackare... Krya på dig!

Cicki sa...

Skickar krya-på-dig-tankar.

Anonym sa...

Man skriver bra,självömkande och bitska bloggar när man är sjuk... Den som är frisk har tusen önskningar... Den som är sjuk har bara en... Krya på dig Mona!
Kram
Pierre

Anonym sa...

Å fy! Din stackare!!! Var det käre maken som kom hem med detta till dig??

Anonym sa...

Men NEEEEEEJ!
/Christina

P.S. Du SKULLE ju fly när han kom hem!!!

tanja sa...

Krya på dig Gumman!

Anonym sa...

Krya på dig! :hug:

ps. Jag har åkt den böjda rulltrappan på Ceasar nu, fanns vid Forum Shoppes vid entrén mot Strippen. Skum känsla, testa!

Malin sa...

Fasen! Inte kul. OCh jag som så gärna ville träffa dig. Det vill jag inte nu. Inte just nu i alla fall. Men bli frisk fort nu!

Kram!

Majsanochmalla sa...

Tur att din passopp kom hem då..."flinar".

Get well soon!!!

Anonym sa...

inte NAJS, bajs!
men herregud din stakkar jag har redan varit där, fan jag tucker synd om dig!!!!
Men nu är ju gubben hemma och han hjälper dig va???
Får du är väl inte på nån mässa mitt uppe i allt?
Nää det går inte om du inte har en bra blöja forstås ;o
Hoppas du snart är frisk

Peter Barlach sa...

Krya på dig.