torsdag 30 augusti 2007

Tiden går inte direkt fort nu!

Jobbar som en galärslav för att få våra mässmontrar färdiga till i morgon. Eller ja, klockan är nu 00.30 och mässan öppnar om 9 tim. (Har precis kommit hem.)

Bortsett från att jag nog kommer att bli arresterad för mord vilken sekund som helst, p g a tidigare omtalad människa på jobbet, så kommer nog allt bli bra till slut.

Dessvärre så har jag i dag fått joura (jobba) på dagis halva dagen, och jag åker dessutom på att jobba där hela dagen i morgon. Inte så att jag gråter direkt, mässan stänger ju 20.00 i morgon kväll och jag är rätt slut nu. Faktiskt väldigt mycket slut.

Vad jag egentligen ville säga är att jag nog inte hinner vara särskilt rolig här på några dagar.

Men tappa inte sugen. Jag ska försöka anstränga mig, så att ni inte glömmer bort mig!

1 kommentar:

Olivia sa...

Väntar så klart på dig och glömmer dig inte!!! :)

Försök att ta det lugnt! Kram