måndag 6 augusti 2007

Jag är ju så jädra korkad!

Jag är ganska bra på ganska mycket. Jag är också ganska dålig på en hel del grejer. Som t ex datorer.

För ett tag sen så laddade jag ned nåt tjafs från nätet. Eller rättare sagt; jag fick en förfrågan om jag ville ladda ned nåt om att bl a fixa till sina email.

Jag gjorde ju det. Jag lade in en speciell röst. Som säger nåt varje gång jag får ett mail.

Det är bara det att den här jävla mansrösten SKRIKER varje gång. Han skriker WHAT!!!

Med en sån där jobbig stämma. Typ att "vafan mailar du för".

Varje gång han skriker så håller jag på att skita på mig. Det är verkligen högt. Och jag är alltid lika oförberedd.

Två gånger, när jag har suttit i soffan, med datorn i knät, så har jag tappat den. Rakt ned på golvet.

Måste få bort den där jädra skrikhalsen på nåt sätt. Innan datorn pajar helt.

Inga kommentarer: