söndag 26 augusti 2007

Christina - en bloggvän

Jag har fått en kompis.

Christina, heter hon, och är länkad här intill, Tre Flickor.

Jag läser hennes blogg flera gånger om dagen. Jag gillar henne. Mycket. Hon är dessutom en sån som ställer upp för nästan vilt främmande "vänner" i nöd.

Men vi har inte träffats "på riktigt" ännu. För jag har alltid fått förhinder.

Just idag, så har jag bestämt att Christina är årets yrkeskomiker. För hon skriver i sin blogg att hon har messat mig. För hon vill fika i veckan som kommer.

Hon har humor Christina.

Så, min kära bloggvän: är mässan ett bra ställe att fika på?!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaaaaa hoppsan ... jasså ... är det mässa nu i veckan?!?!? Förlåt *skäms* ... jag borde ha bättre koll. Men skit i mig bara - stå där i din monter och låt mig dricka kaffe helt själv :P
KRAM :D

MonasUniversum sa...

Hahaha! Jag inser, i och med din kommentar, att jag har tjatat hål i huvudet på mina besökare om mässan, och alla förberedelser! Måste kamma till mig. Ska försöka låta bli att "fördjupa" mig i samma ämne i fortsättningen!
Fast har du vägarna förbi mässan, så kom du. Så kan vi fika!