tisdag 7 augusti 2007

Ojdå.

Jag fick just en ovanligt dum idé.

Jag sa precis till talibanen, att om hon vill, så kan hon få sminka mig. Med sitt smink. Sitt smink som hon har fått från gudmor W. (Som kommer från USA, och aldrig skulle komma på tanken att ge barn låtsassmink. "What's up with that? It's better to teach them early!")

Hon blev överlycklig och springer just nu in i badrummet och hämtar sin sminkväska. Det finns ALLT i den. Och ett mycket stort utbud av ögonskuggor. I allsköns färger.

Holy shit.

4 kommentarer:

Ella sa...

Jag hoppas att du tänker föreviga resultatet?

MonasUniversum sa...

Jag tänkte det. Problemet var att hon inte orkade lyfta min tunga kamera.

Gissa om jag var snygg!

Anki sa...

Ah, det hade jag velat se. Slar vad om att du var jattesnygg.

Kram

MonasUniversum sa...

Anki: Jag var SKITSNYGG! Och jag noterar att du har kommit till Amerikat nu!! Hörde just att man bara får ha med sig en resväska hem. Och inget handbagage. Bara så att du vet....!