söndag 2 december 2007

Skönt i skärgården. Eller hur!

Tillbringar 4 dagar ute hos den amerikanska väninnan i skärgården.

Vaknar upp första dagen och är stensjuk. Och jag är ingen pipstina, men fan vad dålig jag var.

Som tur är så är jag "begåvad" med en väninna som älskar att leka sjuksköterska, så jag har blivit servad dygnet runt. Och iproppad allehanda medikamenter från Amerikat.

Igår tryckte hon i mig en sömntablett, så att jag skulle kunna sova obehindrat i 8 timmar.

I am back dear friends!

Rösta på mig

2 kommentarer:

tanja sa...

Vilken tur att du har en vän som W!
Och du, de där amerikanska medikamenterna, vad är det i dem egentligen? D har också använt sig av dem i helgen och han har varit helt väck. De skulle förmodligen rubriceras som lätt narkotika om de såldes här i Sverige.

Monica sa...

*så bra att du blir ompysslad*