måndag 31 december 2007

Jämförelser

Talibanen berättar att hon igår haft jättekul med granntjejerna.

Hon har haft så kul att hon gärna vill göra en jämförelse, så att jag VERKLIGEN förstår hur himla kul hon hade;

"mamma, det var så kul, det var så kul som att det var nystädat"

Översättning;

Det var lika kul för mig som om hela huset var nystädat för dig.

Hhhm. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det där. I hennes värld så är det alltså så att ett nystädat hus gör mamma riktigt, riktigt glad.

Måste fundera lite.

Rösta på mig

4 kommentarer:

Monica sa...

ja det där lär inge bra ! *skrattar*

Majsanochmalla sa...

Vi vill bara önska ett riktigt gott slut och ett gott nytt!

Kram

Majsan och Malla

kringlan sa...

Kul att se dina gamla klasskamrater på tv´n igår men saknade dig, varför var du inte med?

MonasUniversum sa...

Majsan & Malla: Gott Nytt År tjejer!

Kringlan: Producenten tjatade i 1,5 år, men jag totalvägrade. Har absolut inget att tillföra. Jag avskyr dom där filmerna, även om jag måste medge att Alla Mår Bra faktiskt är jättebra.