onsdag 26 december 2007

Lugnet före stormen

Igår kväll tittade jag på filmen Tomten är far till alla barn. Och även om vi inte är så många inblandade, så känner jag igen mig.

Just nu är det lugnet före stormen. Klockan 16.00 så ramlar exmaken, med ny sambo samt tre barn in. Sen kommer ex-svägerskan med familj, ex-svärföräldrar samt mina egna päron.

Majoriteten av barnen är killar. Och vi vet väl alla att få småpojkar är av den lugna sorten.

Så nu ska jag börja städa. Sen ska jag leta fram Alvedon.

För jag är redan slutkörd.

Wish me luck!

Rösta på mig

4 kommentarer:

Monica sa...

hoppas ni haft en trevlig lugn kväll hahahaha ;)

Monica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Usch, hoppas att det gick någolunda lugnt till ifall. Du kanske får vila idag istället?

Leelo

Dubbelörn sa...

Får man ställa den försynta frågan om Du är riktigt klok??!!! *gapskratt*

Kram